Monitoring pożarowy

Komenda Powiatowa PSP w Żaganiu informuje, iż z dniem 10 czerwca 2013 r. tj. z dniem wejścia w życie Zarządzenia nr 1 Komendanta Powiatowego PSP w Żaganiu z dnia 10 czerwca 2013 r., nastąpiły zmiany w zakresie wymagań organizacyjno – technicznych realizacji monitoringu pożarowego.








W związku z zakończonymi pracami, mającymi na celu ujednolicenie postępowania w zakresie prowadzenia monitoringu pożarowego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu na terenie powiatu żagańskiego, tut. Komenda informuje co następuje:

Celem prowadzenia spójnego i jednolitego postępowania w zakresie realizacji monitoringu pożarowego wobec:

- podmiotów, świadczących usługę transmisji alarmów pożarowych i uszkodzeniowych na rzecz abonentów aplikujących do Komendy Powiatowej PSP w Żaganiu,
- właścicieli, zarządców obiektów wyposażonych w system sygnalizacji pożarów, przygotowywane są stosowne wytyczne w zakresie wymagań organizacyjno – technicznych niezbędnych do uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP sposobów połączenia systemów sygnalizacji pożarowej z obiektem PSP.

Powyżej znajduje się konkretna dokumentacja (z możliwością pobrania) traktująca całość problemu począwszy od wystąpienia potencjalnego abonenta do zawarcia umowy z operatorami.

Osoba do kontaktu: st. kpt. Krzysztof Sowa - tel.: 68 368 1326




Skip Navigation Links
OBYWATEL
GEOPORTAL
PORADY