W związku z zakończonymi pracami, mającymi na celu ujednolicenie postępowania w zakresie prowadzenia monitoringu pożarowego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu na terenie powiatu żagańskiego, tut. Komenda informuje co następuje:
Celem prowadzenia spójnego i jednolitego postępowania w zakresie realizacji monitoringu pożarowego wobec:
– podmiotów, świadczących usługę transmisji alarmów pożarowych i uszkodzeniowych na rzecz abonentów aplikujących do Komendy Powiatowej PSP w Żaganiu,
– właścicieli, zarządców obiektów wyposażonych w system sygnalizacji pożarów, przygotowywane są stosowne wytyczne w zakresie wymagań organizacyjno – technicznych niezbędnych do uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP sposobów połączenia systemów sygnalizacji pożarowej z obiektem PSP.
Poniżej znajduje się konkretna dokumentacja (z możliwością pobrania) traktująca całość problemu począwszy od wystąpienia potencjalnego abonenta do zawarcia umowy z operatorami.
Osoba do kontaktu: mł. bryg. Krzysztof Sowa – tel.: 68 368 1326
PLIKI DO POBRANIA
4 Decyzja uzgadniająca warunki przyłączenia
7 Zarządzenie Nr 1 Komendanta Powiatowego PSP